09:31

Recenzja - Żel uniwersalny Babydream

 Cześć dziewczyny!



Żelu Babydream używam od 7 miesięcy, nie skończyłam jeszcze butelki, ale żel wywarł na mnie takie wrażenie, że postanowiłam już go zrecenzować. Jest to jedyny żel jakim myję twarz.


Działanie na mojej skórze

Żelu używałam głównie do mycia twarzy, a czasami do mycia ciała i miejsc intymnych. Jest bardzo delikatny, ale i skuteczny. Myje dokładnie, przy kontakcie z wodą tworzy milutką, słabo pieniącą się emulsję. Absolutnie nie podrażnia, nie wysusza, ani nie powoduje efektu 'ściągnięcia'.
Żelu nie używałam do mycia włosów, także nie wiem jakby się sprawdził w tej kwestii. 

Skład

Aqua - woda
Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Sodium Cocopolyglucose Tartrate, Sodium Lactate - łagodna kompozycja myjąca bez SLS/SLES
Panthenol- hydrofilowa substancja nawilżająca. Substancja aktywna, wywołuje efekt  kosmetyczny  na skórę,: działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Pantenol wykorzystywany jest w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów, dzięki zdolności wnikania w ich strukturę. Nadaje skórze uczucie gładkości.
Triticum Vulgare germ extract - ekstrakt z kiełków pszenicy. Pielęgnacja włosów i skóry  dzięki wysokiej zawartości wartościowych kwasów tłuszczowych i witaminy E.
Chamomilla Recutita extract - ekstrakt z rumianku pospolitego,substancja aktywna, działa przeciwzapalnie
Glycerlyl Caprylate- emulgator W/O, składnik umożliwiający powstanie emulsji.Ponadto pełni rolę modyfikatora reologii, czyli poprawia konsystencję preparatów, zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne, dzięki tworzeniu tzw. mieszanych miceli.
Glyceryl Oleate - emulgator W/O, składnik umożliwiający powstanie emulsji.Ponadto pełni rolę modyfikatora reologii, czyli poprawia konsystencję preparatów, zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne, dzięki tworzeniu tzw. mieszanych miceli.
Lactic Acid - kwas mlekowy, stabilizator pH.
Parfum - kompozycja zapachowa

Skład jest bardzo przyjazny. Żel zawiera łagodną kompozycję myjącą, bez agresywnych SLS/SLES. Ponadto, dość wysoko w składzie znajdują się ekstrakty z rumianku i kiełków z pszenicy razem z pantenolem, które mają działanie łagodzące i nawilżające. Kompozycja zapachowa znajduje się na samym końcu składu. 
Zapach

Zapach jest ledwo wyczuwalny, ale przyjemny. Delikatny, pudrowy. pachnie produktami do pielęgnacji skóry dziecka.

Wydajność

Żel jest bardzo wydajny, wystarczy kropelka, by umyć nim twarz.Żelu używałam także do mycia ciała, także nie narzekam na wydajność, ponieważ tego typu produkt starczał mi na 3-4 miesiące, a  tutaj mam go już 7 miesięcy i nadal nie dobił dna :)

Konsystencja

Bardzo delikatna, lekko żółta ciecz. Przy kontakcie z wodą tworzy delikatnie pieniącą się emulsję. Produkt zawiera pompkę, wszystko odbywa się w higieniczny sposób, a opakowanie do samego końca jest czyste.
 
Cena

Produkt dorwałam w promocji za 7 albo 8 zł. Cena standardowa to około 10 zł - myślę, że warto w niego zainwestować przy takiej pojemności (500ml) i jakości, nie jest to żaden wydatek. Możemy go zawsze spożytkować jako żel do ciała, bo i tutaj sprawdza się świetnie.

Dostępność

Produkt dostaniemy w każdej drogerii Rossmann. 

UWAGA! Masz pytanie? Wpis nie rozwiał do końca Twoich wątpliwości i czujesz się niedoinformowany? Zawsze możesz mnie o to zapytać :) Wystarczy kliknąć na baner zamieszczony na blogu 'ask.fm' i zadać mi pytanie.



A może Wy posiadałyście ten żel? Jaka jest Wasza opinia? Macie innych ulubieńców?

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Bardzo go lubię, do mycia ciałka i włosów synka, jak i do mycia twarzy :) Ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go używałam dłuuugi czas, do mycia twarzy, całego ciała jak i włosów. Oczywiście był bardzo delikatny dla włosów i skóry głowy (której nie wysuszał), ale miewałam problem ze spłukaniem go z włosów, trzeba to robić baaardzo dokładnie bo zdarzało mi się że byłam pewna, że nic już go we włosach nie zostało a potem jak wyschły okazało się, że mam miejscami takie oblepione kołtuny :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego się obawiałam i nie stosowałam go do mycia włosów. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  3. Chcę go wypróbować do mycia włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończy się Hipp, to chyba spróbuję umyć nim włosy, choć trochę boję się :)

      Usuń
  4. U mnie super sprawdzają się do mycia żele dove, które testowałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove nie był zły do mycia ciała, Orginal pod względem nawilżenia, chyba najlepszy :)

      Usuń
  5. czytałam o nim już dawno temu wiele pozytywnych opinii i chyba w końcu muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę naprawdę warto, zawsze można go spożytkować jako żel do ciała :)

      Usuń
  6. jakie ten żel ma przeznaczenie? do czego służy? nie chodzi mi o to do czego go używasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest przeznaczony dla dzieci - do mycia całego ciała i twarzy. Jest wyjątkowo delikatny, także z powodzeniem można używać go do mycia twarzy :)

      Usuń
  7. Szkoda że przy okazji zmiany szaty graficznej kombinowali też ze składem. Zużywałam ten żel w ilościach hurtowych a teraz mnie podrażnia i nie mogę znaleźć dla niego zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, czy ten zel sprawdzi sie do oczszczania twarzy podczas jesiennej kuracji retinoidem? W tej chwili uzywam mydla Aleppo, ale boje sie, ze razem z retinoidem mnie przesuszy. Szukam czegos bardzo delikatnego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jak aktualnie sprawdza się ten produkt, przeszedł on pewną modyfikację.

      Usuń
    2. Ok, a czy uważasz, że czarne mydło afrykańskie się nadaje, czy tez jest zbyt agresywne z retinoidem? Pozdrawiam

      Usuń
    3. U mnie sprawdza się idealnie w połączeniu z olejkiem myjącym. Próbowałam przerzucić się na inne mydło (mydło węglowe SztukaMydła) i bardzo szybko wróciłam do mojego sprawdzonego zestawu ;)

      Usuń

Super, że jesteś! 👍👍👍

Jeśli temat Cię zainteresował, chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami, a może potrzebujesz pomocy - podziel się tym w komentarzach. Jeśli wymagasz kompleksowej pomocy i nie radzisz sobie z nadmiarem informacji - warto skorzystać z moich usług: mini-porady, czy też prywatnej konsultacji.

Pamiętaj, że nie jesteś sam - trądzik, to choroba, która dotyka nie tylko osoby w wieku dorastania, ale także dojrzałym. Dołącz do społeczności i zacznij cieszyć się piękną cerą ! ❤❤❤

Jednocześnie proszę o nie reklamowanie się na moim blogu. Reklama w tym miejscu jest płatna.

Komentarze są przeze mnie moderowane. W tym miejscu obowiązują pewne zasady.

Copyright © 2016 MademoiselleEve , Blogger